جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 450640
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: دل‌ها با یاد خدا آرام می‌گیرد و تلاوت قرآن آرامش روحی را نیز به همراه دارد و انسان را به سمت سعادتمندی و خوشبختی هدایت می‌کند، چرا که قرآن، قانون اساسى اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی صفی خانی امروز در محفل انس با قرآن، گفت: قرآن کریم، مایه هدایت و رحمت است و ما با تلاوت و تدبر در آیات نورانی این کتاب مقدس می توانیم راه سعادت را بشناسیم.

وی افزود: گر بخواهیم از علوم و معارف بى‌کران قرآن بهره ببریم، شایسته است، به ترجمه و تفسیر آن توجه کنیم، تا در پرتو نور معارف الهى و عمل به آن‌ها اجر و ثواب دنیایى و آخرتى را نصیب خود گردانیم ،حضور با دل و جان در محضر قرآن علاوه بر تعالی و ارتقای بعد معنوی انسان، آثار و برکات قرآن را در زندگی فرد جاری می کند و تنها در سایه توسل به قرآن است که رشد و تعالی میسر می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: دل‌ها با یاد خدا آرام می‌گیرد و تلاوت قرآن آرامش روحی را نیز به همراه دارد و انسان را به سمت سعادتمندی و خوشبختی هدایت می‌کند، چرا که قرآن، قانون اساسى اسلام است.

وی ادامه داد: علم الهی در قرآن کریم تجلی کرده و زمانی که انسان به آن علم متصل می‌شود، توان و قدرت او غیر محدود می‌شود و کمترین قدرتی که انسان می‌توان به واسطه اتصال به قرآن کریم کسب کند، مدیریت و مهار نفس درونی‌اش است.

وی به برگزاری محافل قرآنی در کشور اشاره و بیان کرد: برگزاری محافل و مجالس قرآنی باید روز به روز گشترش یابد که نقش مهمی در مقابله با فعالیت های فرهنگی دشمن دارد.

حجت الاسلام صفی خانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما با الهام از آموزه های دینی و قرآنی و ائمه هدی(ع) به پیرروزی رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha