سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه / مدیریت حوزه های علمیه از مجامع بین المللی به ویژه سازمان همکاری های اسلامی و سازمان ملل متحد می خواهد تا ضمن محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدامی در خور و شایسته در مقابل آن اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در خصوص کشتار بی رحمانه جوانان فلسطینی در راهپیمایی روز نکبت و نیز انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به بیت المقدس به این شرح است:

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ.

سوره اسراء آیه 1

اقدام نابخردانه و گستاخانه رئیس جمهور منفور آمریکا مبنی بر انتخاب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و انتقال سفارت‌خانه آمریکا به بیت المقدس، بار دیگر  لکه ننگی بر تاریخ حیات سیاسی آمریکا نشاند و نقش لابی صهیونیسم را در تصمیم گیری های دولت ایالات متحده بیش از پیش آشکار ساخت. این اقدام که علی رغم مخالفت دولت ها و ملت ها انجام شد، ظلم آشکار به ملت مظلوم فلسطین،  نقض قوانین بین المللی و تحریک احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و همه آزادی خواهان جهان بود. بدون شک این موضوع با همکاری و چراغ سبز برخی حکام مرتجع منطقه صورت گرفته و باعث گستاخی هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی خواهد شد. تقارن این رخداد با روز نکبت و قتل عام وحشیانه مردم فلسطین از سوی تروریسم صهیونیستی خود گواه محکمی بر این مطلب است.

حوزه های علمیه همراه با ملت مسلمان ایران و آزادیخواهان جهان و با تأسی به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی(مدظله) و مراجع عظام(دامت برکاتهم) کشتار بی رحمانه جوانان فلسطینی در راهپیمایی روز نکبت و نیز انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به بیت المقدس که گامی در مسیر اشغال کامل قدس شریف است را به شدت محکوم کرده و اعلام می دارد این اقدامات، بر آتش خشم ملت های مسلمان خواهد افزود و زبانه های انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را شعله ورتر خواهد نمود. همچنین مدیریت حوزه های علمیه از مجامع بین المللی به ویژه سازمان همکاری های اسلامی و سازمان ملل متحد می خواهد تا ضمن محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدامی در خور و شایسته در مقابل آن اتخاذ کنند و ملتهای مسلمان را به فریاد رسا  برضد این اقدام جنایتکارانه فرا می‌خواند، امید است در ماه مبارک رمضان و بویژه روز شریف قدس شاهد فریادی رسا از جهان اسلام و مستضعفان جهان در برابر این رژیم باشیم.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha