جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ترامپ

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: امروز ترامپ تربیت شده مکتب غرب است و می بینیم که چه فجایعی در جهان به بار آورده است و با کارهایش نظم جامعه بشری را از بین برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) بیان داشت: دانشگاه های غربی فکر می کنند که برای هدایت گری آمده اند، اما آنها به جای هدایت گری به دنبال آسیب به جامعه بشری هستند.

وی تصریح کرد: امروز ترامپ تربیت شده مکتب غرب است و می بینیم که چه فجایعی در جهان به بار آورده است و با کارهایش نظم جامعه بشری را از بین برده است.

آیت الله طه محمدی در ادامه افزود: هدایت گر اصلی خدای تعالی است و تا زمانی که دنیا به این نتیجه نرسد که تنها راه رسیدن به کمال چنگ زدن به ریسمان الهی است، قطعا رو به زوال پیش خواهد رفت.

امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمانان جهان اظهار کرد: مسلمانان جهان باید با اتحاد در مقابل قدرت طلبی های استکبار جهانی بایستند.

وی در ادامه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس ابراز داشت: متاسفانه جهان عرب به جای حمایت از مبانی اسلامی، در برابر ظلم های استکبار جهانی سکوت کرده است.

وی در پایان گفت: دنیا و جهانیان باید با مبانی اسلام ناب و هدایت گر اصلی انسان آشنا شوند و این امر تنها با جهانی شدن اسلام ناب محمدی محقق می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha