جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نیازمندان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به این که فقرزدایی و شاد کردن دل مستمندان نقش بسزایی در ارتقای سلامت معنوی جامعه دارد، گفت: مبلغان در ماه مبارک رمضان، در ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در جمع مردم روزه دار مسجد جواد الائمه(ع) قزوین، گفت: توجه به مستمندان در ماه رمضان، بیش از هر ماه دیگری ضرورت داشته و بنابراین باید ثروتمندان رنج و سختی روزه را به منظور درک فقرا تحمل کنند تا فلسفه روزه تحقق یابد.

وی با اشاره به این که فقرزدایی و شاد کردن دل مستمندان نقش بسزایی در ارتقای سلامت معنوی جامعه دارد، افزود: مبلغان در ماه مبارک رمضان، در ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ماه پرفیض الهی فرصتی برای بندگان است، پس باید این فرصت را غنیمت شمرد و در رسیدن به برکاتش، سختی‌ها را متحمل شد تا روح  به کمال نزدیک شود..

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان بر ضرورت حضور جوانان در مساجد تاکید و بیان کرد: مسجد مهم ترین پایگاه سیاسی و اجتماعی مسلمانان و تبلور انسجام و یکپارچگی آنان محسوب می شود و با ایجاد روح وحدت و یکپارچگی میان پیروان دین اسلام، آنها را به طرف کمال و معنویت سوق می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha