جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصاحبه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: روزه گرفتن یک انقلاب درونی است که سازندگی انسان را در پی دارد. در حقیقت روزه دارای حکمت روشنی است که تربیت جسمانی و روحانی را به دنبال دارد.

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام فتاحی، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ دین و معرفی معارف ناب اسلامی به مردم است و طلاب و مبلغین  وظیفه مهمی در این ایام دارند و باید به بهترین نحو به هدایت جامعه بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: در این ماه باید به ترک معصیت و گناه پرداخت و با تقوای الهی و طلب مغفرت به درگاه باری تعالی، آمرزش گناهان را طلب کرد.

وی، انس با قرآن کریم را از ویژگی های مهم ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: تلاوت قرآن کریم در این ماه، موجب نورانی شدن دل ها می‌شود و دلی که نورانی باشد، معصیت و گناهی در آن راه نمی یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: روزه گرفتن یک انقلاب درونی است که سازندگی انسان را در پی دارد؛ در حقیقت روزه دارای حکمت روشنی است که تربیت جسمانی و روحانی را به دنبال دارد و روح را پاک کرده و نفس را آرام می سازد و تن را سالم و روح را تقویت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha