شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: دشمن شناسی، توطئه شناسی و راه‌های شناخت دفع توطئه ها و دشمنی ها ،مهمترین راه مقابله با دشمنان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل در محفل انس با قرآن که در حسینیه امام زاده حسین(ع) و با حضور جمعی از قاریان و حافظان برجسته قرآنی قزوین برگزار شد، گفت: با توکل برخدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و اتحاد بین مسئولان نظام در این مسیر نورانی ان شاء الله بر فتنه های آخر الزمانی پیروز خواهیم شد و انقلاب را به صاحب اصلی آن خواهیم داد.

 وی افزود: باید بصیر بوده و مراقب آن نقطه ای که صف حق از باطل جدا می شود باشیم، چرا که خرمشهرهای دیگر در پیش است، در سایه ایمان و تقوای الهی و رهبری همیشه بصیر و آگاه، توانستیم در این 40 سال با همه تهدیدات و تحریم ها، به خوبی ایستادگی نماییم.

حجت الاسلام قابل ادامه داد:  ز نگاه قرآن و آموزه‌های ائمه اطهار(ع) یکی از مهمترین و ضروری‌ترین آگاهی‌های مورد نیاز برای جامعه‌اسلامی، شناخت دقیق و درست از دشمنانِ دین و دنیا می‌باشد تا از ناحیه‌ دشمنان، بیش از این دچار آسیب‌های جدی نگردیم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: اتحاد همراه با توکل برخدا رمز موفقیت امروز ماست، چرا که برخی تصور می کنند آمریکا و ایادیش اگر به داخل ایران بیایند، تمام مشکلات این کشور حل خواهد شد و این تصور غلطی است؛ دشمن شناسی، توطئه شناسی و راه های شناخت دفع توطئه ها و دشمنی ها، مهمترین راه مقابله با دشمنان است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha