پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی  قزوین

حوزه/ مراسم چهلمین روز درگذشت موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک مرحوم حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی، روز دوشنبه هفته جاری، راس ساعت ۱۰ صبح در مسجد ولی عصر (عج) شهرستان آبیک برگزار می شود.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: در طول قریب به 40 سال سپری شده از عمر با برکت انقلاب اسلامی توطئههای رنگارنگ دشمنان از طریق تریبون نماز جمعه و توسط نمازگزاران جمعه خنثی و بیاثر شده است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی، پاسداری از مرزهای اعتقادی و تقویت باورهای مذهبی مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی اظهار کرد: نماز جمعه به عنوان سنگری مهم در حفظ وحدت است که باید این سنگر حفظ شده و هم‌چنان پرقدرت برگزار شود؛  و تمام اقشار مختلف مردم باید از برگزاری نماز جمعه فیض برده و از این موهبت استفاده کنند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت:  نماز جمعه در روشنگری و آگاهیبخشی به جامعه بسیار مهم بوده، چرا که در نماز جمعه مردم دشمنان را شناخته و با ترفندهای آنها آشنا میشوند و به عبارت بهتر دشمنشناسی را در خود تقویت میکنند و به نوعی تجدید پیمان با ولایت فقیه است.

وی به برگزاری مراسم اربعین امام جمعه فقید شهرستان آبیک اشاره کرد و از طلاب، اساتید، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و عموم مردم برای شرکت باشکوهتر در این مراسم دعوت کرد.

گفتنی است، مراسم چهلمین روز درگذشت موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک مرحوم حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی، روز دوشنبه هفته جاری، راس ساعت 10 صبح در مسجد ولی عصر (عج) شهرستان آبیک برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha