جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: باید نگاه ما به ولی امر مسلمین باشد و به حجت خدا که امروز از ناحیه امام زمان(عج) حجت بر ماست توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی فرهنگی و بصیرتی «لاحقان ولایت» طلاب مدارس علمیه  11 استان که در مجموعه فرهنگی آموزشی سید الشهدا برگزار شد، به موضوع مهم ولایت و ولایت پذیری در جامعه پرداخت و گفت: باید ببینم چه وظایفی را به ما می گوید و بر آن اساس حرکت کنیم تا در مسیر ولایت الله باشیم وگرنه در صورت انحراف، گرفتار شیطان خواهیم شد.

وی افزود: باید مراقب بود که از ولایت الله خارج نشویم و به گونه ای نباشد که هوای نفس ما، ما را از خط ولایت دور کند؛ نمی‌توان تنها به زبان گفت که من ولایتمدار هستم و هزینه‌ای را هم برای آن پرداخت نکنیم. اگر نعمت ولایت را می‌خواهیم، بایستی زره سختی‌ها را بر تن بپوشیم، همانگونه که شهدای ما آن را بر تن پوشیدند و بهای آن را هم پرداخت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: اگر پشت سر ولایت حرکت کنیم، هرگز راه را گم نخواهیم کرد و به سعادت و کمال دست پیدا می‌کنیم؛ هرکس با ولایت باشد سعادت شامل حال او می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: یکی از کارهایی که باید همواره توجه کنیم، این است که باید نگاه ما به رهبری باشد و به ولی امر مسلمین باشد و به حجت خدا که امروز از ناحیه امام زمان(عج) حجت بر ماست توجه داشته باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وظیفه ما این است که گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم؛ ضمن این که هرکس که در خط ولایت باشد خداوند عاقبت بخیری برایش رقم می‌زند و هر کسی مخالف خط ولایت رفت به یقین با شکست روبه رو خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: امروزه نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور محسوب می‌شود؛ امری که دائماً مقام معظم رهبری در این سال‌ها به آن تاکید داشته و آحاد مردم، خواص و نخبگان جامعه را به حفظ بصیرت و افزایش آن سفارش کرده‌اند.

وی بر بهره گیری بیشتر طلاب مدارس علمیه از شبها ی ماه لیالی قدر در هفته جاری تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha