جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه القرآن

حوزه/ مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن کریم، با بیان این که مؤسسه ۲۰ سال است شروع به کار کرده است، گفت: طی این سال ها بیش از ۸۰۰ شعبه در سراسر کشور ایجاد شد.

منیر روحی، مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با بیان این که مؤسسه 20 سال است شروع به کار کرده است، عنوان داشت: طی این سال ها بیش از 800 شعبه در سراسر کشور توسط مؤسسه جامعه القرآن کریم دایر شده و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

وی ادامه داد: مؤسسه جامعه القرآن کریم در بخش های مختلف برای خردسالان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کلاس برگزار می کند. خردسالان از سنین 4 تا 6، کودکان از سنین 6 تا 9، نوجوانان از سنین 9 تا 15، جوانان از سنین 15 تا 35 سال و بزرگسالان از سنین 35 سال به بالا در این مؤسسه کلاس های خود را می گذرانند.

روحی با اشاره به این که مؤسسه جامعه القرآن کلاس های خود را به صورت حضوری، غیر حضوری، تلفنی و مجازی برگزار می کند، عنوان داشت: در این مؤسسه حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید، احکام، تفسیر، ترجمه و... برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مؤسسه جامعه القرآن کریم علاوه بر داخل کشور، در کشورهای مختلفی همانند افغانستان، عراق، پاکستان، لبنان، آلمان و... نیز شعبه دارد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه جامعه القرآن کریم، مدیریت مؤسسه را حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اعلام کرد و یادآور شد: ایشان تاکنون 400 کتاب در زمینه های مختلف قرآن تهیه کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های غرفه مؤسسه جامعه القرآن کریم در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن اشاره کرد و گفت: امسال برنامه های جدیدی در این غرفه برگزار می شود که یکی از این برنامه ها تحت عنوان «به آیه ای که حفظ کردم عمل می کنم» است. در این طرح روزی یک آیه به همراه ترجمه به افراد آموزش داده می شود و شرکت کنندگان متعهد می شوند نسبت به آن عمل کنند.

روحی خاطرنشان کرد: همچنین ما در این غرفه نرم افزار «قرآن همراه من» را نیز به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهیم که در آن 50 تلاوت ناب از قاریان مشهور بین المللی وجود دارد.

انتهای پیام/ر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha