جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمال ثریا اردکانی

حوزه/ رئیس اداره امور بین‌الملل آستان کریمه اهل‌بیت(س) گفت: دعای ورود به ماه مبارک رمضان در دوره آموزشی شرح صحیفه سجادیه با حضور جمع قابل توجهی از زائران اردوزبان در حرم مطهر تفسیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمال ثریا اردکانی طی گفت‌و گویی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته دوره آموزشی تفسیر ویژه اردو زبان‌ها در حرم مطهر در حال برگزاری است، اظهار کرد: امسال دعای ورود به ماه مبارک رمضان در دوره آموزشی شرح صحیفه سجادیه با حضور جمع قابل توجهی از زائران اردوزبان در حرم مطهر تفسیر می‌شود.

وی با اشاره به تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین سید مراد رضا رضوی، استاد حوزه علمیه در این دوره آموزشی اضافه کرد: این دوره از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا روز میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: روزانه تعداد قابل توجهی از زائران و مجاوران حرم مطهر از ساعت 18 الی 19 در اداره امور زائران غیرایرانی واقع در صحن صاحب‌الزمان(عج) حضور یافته و در این کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زائران اردوزبان شرکت‌کننده در دوره آموزشی تفسیر دعای ورود به ماه مبارک رمضان حداقل یکبار طی روزهای اخیر مهمان سفره افطار حرم بانوی کرامت بوده‌اند، تصریح کرد: آزمون این دوره آموزشی برگزار و از افراد برتر با اهدای هدایایی تجلیل می‌شود.

ثریا اردکانی از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با حضور زائران و مجاوران اردوزبان حرم کریمه اهل‌بیت(س) یاد کرد و ادامه داد: در این جشن از نفرات برگزیده دوره آموزشی تفسیر دعای ورود به ماه مبارک رمضان بر اساس شرح صحیفه سجادیه، تجلیل می‌شود.

وی از حجت‌الاسلام والمسلمین سید مراد رضا رضوی به‌عنوان سخنران ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) نام برد و گفت: یکی از مداحان اردوزبان در این مراسم در سالن اجتماعات اداره امور زائران غیرایرانی حرم مطهر به مدح‌خوانی اهل‌بیت(ع) خواهد پرداخت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha