جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس، ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فرا می خواند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مناسبت روز جهانی قدس به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ (النساء/75 ) »

«و چرا شما در راه خدا و در راه نجاتِ‏ مردان و زنان و كودكان مستضعف نمى‏جنگید»

یوم الله روز جهانی قدس تبلور عینی حمایت ملل آزاده و مستقل جهان و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگرصهیونیستی است . ملتی که با تکیه بر اراده پولادین خویش، غریو دشمن شکن خویش را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.

این روز بزرگ وموهبت ارزشمند، میراث گرانبهای معمار حکیم انقلاب، بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره )، امروزه تبدیل به کانون خروش و صحنه غریو برائت از غاصبان و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی خواه در اقصی نقاط جهان پهناور شده است و پیش از آن که مردم سرافراز ما را بر ارزش‌هایی والای انقلاب اسلامی متحد و ماندگار کند، مسلمانان جهان را به اتحاد و یکپارچگی و همدلی این عنصر حیاتی و راهبردی نظام اسلامی فرا می‌خواند.

امسال در حالی روز قدس را برگزار می‌کنیم که دولت ایالات متحده با نقض قوانین بین الملل و ستم پیشگی بیش از هرزمان به دفاع از رژیم صهیونیستی برخواسته و سفارت خود را به قدس شریف منتقل کرده است و از سوی دیگر جای جای جهان اسلام در آتش فتنه تکفیری ها و تروریستها و نزاع های فرقه ای می سوزد  و مسلمانان مظلوم و دردمند کشورهای سوریه، عراق، یمن و بحرین و شمال آفریقا را گرفتار ناامنی، تفرقه‌افکنی، برادرکشی و اختلافات قومی، زبانی، دینی و نژادی کرده است و از سوی دیگر شاهد اوج گیری و پیروزی های چشم گیر جبهه مقاومت در عرصه های گوناگون هستیم.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی جهت شرکت در این راهپیمایی پرشکوه ، ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فراخوانده و اعلام می دارد ابراز تنفر و انزجار استکبار جهانی نشان از ایمان به قدرت لایزال الهی و موجب برافکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی خوردگان و خود فروختگان خواهد بود.

چرا که امروزه اتحاد مسلمین مایه ترس و وحشت مستکبران عالم و جهان سلطه شده است تا جایی که از سر استیصال و درماندگی دولت غاصب اسرائیل ، پلیدترین نماد جنایتکاران جهان سلطه، حمایت آشکار خود را از گروه‌های سرکوبگر تکفیری و تروریست‌هایی که با ایجاد جنگ‌های کور مذهبی و فرقه ای به نفع دنیای استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام بر‌می‌دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آنها جانبداری می‌کند.

روحانیون و طلاب ارجمند نیز با شرکت در این آوردگاه بزرگ اسلامی با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تجدید پیمان کرده و با سر دادن فریاد رسای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" به ندای رهبر خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) لبیک می‌گویند.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha