جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 453059
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
 راهپیمایی روز قدس در اتریش

حوزه/ راهپیمایی روز قدس در اتریش عصر دیروز در منطقه ماریاهیلفر اشتراسه یکی از معروف‌ترین مناطق مرکزی وین برگزار گردید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، همزمان با سراسر جهان و در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان شهر وین پایتخت اتریش در اروپای مرکزی شاهد راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس بود.

در این راهپیمایی عظیم که عصر روز شنبه ۹ یونی ۲۰۱۸ در منطقه ماریاهیلفر اشتراسه یکی از معروف‌ترین مناطق مرکزی وین برگزار گردید، هزاران تن از آزادیخواهان و عدالت‌طلبان مقیم اتریش اعم از مسلمان و غیر مسلمان و از ملیت‌های مختلف شرکت داشته و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شعار دادند.

حضور زنان، کودکان و افراد سالخورده در این راهپیمایی باشکوه چشمگیر و شرکت دختران و پسران جوان قابل توجه و نشان‌دهنده این بود که آرمان فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و جنسیت و ملیت و سن و سال نمی‌شناسد.

سخنرانان این تجمع باشکوه نیز به زبان آلمانی ضمن تبیین اهداف راهپیمایان برای مردم اتریش، بر آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

حضور علمای اسلامی از ملیت‌های مختلف پیشاپیش و همراه با راهپیمایان جلوه خاصی به این تجمع سیاسی بین‌المللی داده و این پیام را به جهانیان داد که اتحاد و استقامت اسلامی تنها راه نجات مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های غاصب است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha