جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیا (ص) شهر سنندج گفت:بهترین و امن ترین مکان برای بیمه کردن جامعه به ویژه نسل جوانان و نوجوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان؛ مساجد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه ظهر امروز در جمع اساتید و معاونین مدرسه سفیرن خاتم الانبیاء(ص)سنندج،با اشاره به نامگذاری امسال به «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: همگان وظیفه داریم که در تحقق این شعار کلیدی نهایت تلاش  را داشته باشیم و یکی از بهترین امکان برای تشویق مردم برای حمایت از تولیدات داخلی، مساجد و تکایا هستند.

 با اشاره به اینکه ائمه جمعه  می توانند در تحقق شعار امسال بسیار تاثیرگذار باشند، گفت: ائمه جماعات مساجد باید با استفاده از منابر مردم از اتفاقات موجود در حوزه اقتصاد با خبر کنند و آگاهی آنان را در این مقوله افزایش دهند.

حجت الاسلام کاوه ادامه داد: ائمه جماعات می توانند مردم را نسبت به نوسانات اقتصادی در کشور هوشیار کنند و با نطق و سخنرانی های خود، مردم حاضر در مسجد را برای خرید و حمایت از کالای ایرانی تشویق نمایند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیا (ص) شهر سنندج گفت: مساجد قدرت بسیار بالایی در این امر دارند، لذا باید ائمه جماعت با تشکیل پویش های مردمی و محلی در تحقق شعار سال موفق عمل کنند و اقتصاد مقاومتی را برای مردم توجیه و آنان را به حمایت از این امر تشویق نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha