پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: تهاجم فرهنگی غرب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف گسترش فرهنگ استکباری در کشور آغاز شده است بنابراین مسئولان دستگاه‌های فرهنگی باید با برنامه‌ریزی صحیح با آن مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در نشست بصیرتی طلاب شهرستان تاکستان گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پس از تحریم‌های اقتصادی نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند، تصمیم دارند فرهنگ غرب را در جامعه اسلامی ما ترویج کنند.

وی افزود: تهاجم فرهنگی غرب به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف گسترش فرهنگ استکباری در کشور آغاز شده، بنابراین همه مسئولان به‌ویژه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی باید با برنامه‌ریزی دقیق با دشمنان نظام مقابله کرده و اجازه ندهند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

استاد حوزه علمیه قزوین به نامگذاری امسال مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: وقتی واردات کنترل شود، خود به خود جلوی قاچاق کالا و محصولاتی هم که به شکل بی‌رویه از کشورهای دیگر می‌آید، گرفته می‌شود و تداوم این امر به حمایت از تولید کننده داخلی می‌انجامد؛ تولیدکنندگان هم در قبال شعار سال ۹۷ مسئولند و باید تلاش کنند تا کالای خوب و با کیفیت تولید کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف همیشه برای ملت ایران راهگشا بوده و امروز باید بیش از پیش رهنمودهای معظم له را نه به حرف و برگزاری همایش های بیهوده، بلکه باید به طور عملی در جامعه اجرایی نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha