شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه./ مدیر حوزه علمیه قزوین از انتشار کتاب فرزانگان علم وسخن قزوین که به ابعاد زندگی علما وفرهیختگان استان قزوین پرداخته قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی صبح امروز در دیدار با نویسنده کتاب فاخر و ارزشمند فرزانگان علم وسخن قزوین ضمن تحسین از اقدام نویسنده این کتاب گفت: امروز نویسندگان ما باید در همین راستا ،یعنی ابعاد زندگی ،تحصیلی و مبارزاتی علما و فرهیختگان حوزه های علمیه که باید نسل نوجوان وجوان ،به خصوص اساتید و طلاب آگاهی و اطلاع پیدا نمایند ضروری است .

وی افزود: حوزه علمیه قزوین علمای ارزشمندی را تربیت و به کشور تقدیم کرده که صاحبان قلم و نویسندگان ما باید در این راستا کتابهایی منتشر نمایند .

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز رسانه ها به خصوص صدا وسیما می تواند با ساخت مجموعه های مستند از این شخصیت ها و علمای دیگر، ابعاد زندگی آنان را به خوبی به تصویر بکشد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد:  رسالت مهم تبلیغ دین و اطلاع رسانی به وسیله پرورش یافتگان مکتب پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در حوزه‌های علمیه صورت گرفت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حوزه‌ علمیه همانند یک قرارگاه آسمانی انقلاب در خط مقدم مبارزه با تهاجم جهان استکبار قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین این آمادگی را داشته که با نویسندگانی که در این راستا ودر جهت شناسایی علما وشخصیتهای برجسته حوزوی قلم می زنند حمایت نموده ومی تواند آثار وتالیفاتی که از این بزرگان برای حوزه علمیه وشاگردان امام زمان(عج) به یادگار مانده در اختیار نویسندگان ودانش پژوهان قرار دهد.

سپس رضا صمدیها گزارشی از چاپ کتاب فرزانگان علم وسخن قزوین به استحضار مدیر حوزه علمیه قزوین رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha