پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در دنیایی که گرگ ها به کمین نشسته اند باید قوی بود و در تمام دنیا کشورها بیشترین بودجه را در حوزه امنیتی و دفاعی هزینه می کنند و ما با کمترین هزینه در حوزه دفاعی بسیار قدرتمند عمل کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام معبودی در جمع اعضای حلقه های صالحین مدارس علمیه قزوین، گفت: امروز علاوه بر اینکه دشمن در زمینه نظامی و فرهنگی با ما می جنگد، در حوزه اقتصادی به شدت با ما در حال مبارزه است .

وی افزود: اقتصاد مقاومتی درون زا و برون گراست، یعنی علاوه بر این که ما باید در زمینه اقتصاد مقاومتی از ظرفیت داخل استفاده نماییم، باید از ظرفیت های بیرون هم استفاده کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در دنیایی که گرگ ها به کمین نشسته اند، باید قوی بود و در تمام دنیا کشورها بیشترین بودجه را در حوزه امنیتی و دفاعی هزینه می کنند و ما با کمترین هزینه در حوزه دفاعی، بسیار قدرتمند عمل کرده ایم.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: در حوزه سیاسی اگر مردمی دارای حکومت قوی و مردمی باشند و خود مردم در حکومت دخیل باشند، آن کشور از نظر سیاسی کشور قدرتمندی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این حوزه بسیار قوی عمل کرده و پس از انقلاب اسلامی ما تقریبا هر سال یک انتخابات داشته ایم که در زمان قبل از انقلاب سابقه نداشته است.

حجت الاسلام معبودی علی ابن ابیطالب(ع) را آینه دار حق دانست و گفت: تمامی انسان ها به عنوان امانت دار خداوند شناخته می شوند و به این مساله در دین های مختلف نیز اشاره شده که افراد می توانند با درجه های متفاوت، آینه دار صفت های خداوند شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha