جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نفوذ

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: نفوذ فرهنگی مبنای تغییر سیاسی است، دشمن می گوید باید کاری کرد که گرایش‌های مردم تغییر کند، یعنی به جای روحیه شهادت طلبی، دنیاطلبی بیاید؛ به جای ایثار و گذشت، دنیاگرایی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام علی رمضانی، عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه محسنیه قزوین گفت: برای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان باید با تمام قوا در برابر آنها ایستادگی کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود:  امروز بزرگترین منکری که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند و دشمن درصدد است که این ویروس را به بدنه جامعه وارد کند، ضربه زدن به روحیه انقلابی و جهادی و سنگرنشینی مردم در دفاع از انقلاب است.

وی اظهار کرد: این که مقام معظم رهبری می فرمایند  که خطر نفوذ یک تهدید بزرگ است،  نفوذ سه جامعه هدف دارد که این سه جامعه هدف، مسئولین، مردم و نخبگان هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نبود بصیرت در جامعه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد، لذا امروز باید  همه دستگاه‌ها برای افزایش بصیرت جامعه همت کنند تا مسیر نفوذ و تحقق ترفند و توطئه‌های دشمن مسدود شود.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی مبنای تغییر سیاسی است، دشمن می گوید باید کاری کرد که گرایش‌های مردم تغییر کند، یعنی به جای روحیه شهادت طلبی، دنیاطلبی بیاید؛ به جای ایثار و گذشت، دنیاگرایی.

وی افزود: دنیای استکبار با دیدن پیشرفت های شگرف انقلاب و احساس خطر نسبت به توسعه گفتمانی این انقلاب الهام بخش، به این جمع بندی رسیده که می بایست در تقابل با انقلاب اسلامی  که مرگ تدریجی آنها را رقم زده آشکارتر ایستاد.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد:  نفوذ مانند یک میکروب، وارد ساختار جامعه می‌شود و اگر پیشگری نشود می‌تواند سبب برهم زدن تعادل یک سیستم شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با شیوه های مختلف در زندگی مردم نفوذ می کند، گفت: مردم باید هوشیار باشند و روش هایی که سبب ضربه زدن به نظام می شود را شناسایی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha