جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار اصفهان با تاکید براینکه دشمن درصدد افزایش فشار همه جانبه به دولت جمهوری اسلامی است تا به تبع موجب کندی و چه بسا توقف حرکت رو به جلوی نظام اسلامی شود و نارضایتی مردم را در اثر بیکاری و رکود حاصل کند، گفت: پشتیبانی مردم از نظام و اتحاد ملت باعث ناامیدی دشمن شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محسن مهر علیزاده  پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به مباحث سیاسی روز اظهار کرد: تصور همگان از روند برجام این بود که قرار است یکسری تعاملاتی فی مابین کشورها براساس تعهدنامه ای بین المللی صورت گیرد، ولی با عهد شکنی و کارشکنی طرف آمریکایی این چنین نشد.

وی با بیان اینکه گرچه برجام فی ذاته یک کار ارزشمند بود و قطعا در صورت محقق شدن به طور کامل اثرات مثبتی داشت، تصریح کرد: این تعهدنامه بین المللی براساس عهد شکنی دولت مستکبر آمریکای موثر واقع نشد و امروز نیز با این وجود ظرفیت هایی را برای ما گشوده است.

استاندار اصفهان با تاکید براینکه  دشمن درصدد افزایش فشار همه جانبه به دولت جمهوری اسلامی است تا به تبع  موجب کندی و چه بسا توقف حرکت رو به جلوی نظام اسلامی شود و نارضایتی مردم را در اثر بیکاری و رکود حاصل کند، گفت: پشتیبانی مردم از نظام و اتحاد ملت باعث ناامیدی دشمن شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران بعد از گذشت 40 سال از عمر با برکت نظام اسلامی که بدترین شرایط را دیده و چشیده اند و شدیدترین بحران ها را در زمانی که انقلاب اسلامی کودکی نوپا بود را به چشم خود دیده اند، ابراز کرد: رفتار هوشمندانه ملت ایران همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

مهرعلیزاده عنوان کرد: امروز دشمنان و مستکبرین به این نتجیه رسیده اند که توطئه ها و فتنه های آنها نه تنها مانع از پیشرفت سیطره انقلاب اسلامی نشده، بلکه روز به روز بر این قدرت و نفوذ در منطقه و جهان افزوده می شود.

وی اذعان کرد: آمریکا امروز یک خود خواهی همراه با نادانی دارد که منجر به منزوی شدن بیشتر این کشور در جهان می شود. امروز آمریکا تبلور و تمام آیین دیکتاوری در جهان است که با خروج از برجام  آن را به اثبات رساند و با این وجود ادعای ایجاد دموکراسی در کشورهای منطقه  و جهان را دارد.

استاندار اصفهان افزود: شرایط امروز جهان و کشور ظرفیت اتکا به داخل  را بیشتر برای ما فراهم کرده است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه پیرامون دغدغه مردم اصفهان نسبت به برخی از اقدامات و تصمیمات مدیریت شهری که در تضاد با فرهنگ دینی و ارزشی است، گفت: بدون شک حاشیه سازی ها و برخی از تحرکات برای استانداری هم حساسیت دارد، چون وجود آرامش در سطح جامعه اولویت نخست برای عرضه خدمت به مردم است، لذا اقدامات و مواضع و گفتمان ها برای ما حساس بوده چنانچه مخالف ارزش ها و فرهنگ دینی باشد تا رفع آن ایستاده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha