شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصاحبه دواطلبین ورود به حوزه در کرمان

حوزه/ حجت الاسلام رضا خراسانی گفت: طبق دستور العمل گزینش سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بعد از اعلام نتایج آزمون، نوبت‎هایی برای داوطلبان از تاریخ سوم تیر تا دوازده تیرماه ایجاد گردیده و طلاب بعد از اخذ نوبت و بارگذاری مدارک در سامانه معاونت آموزش به آدرس www.howzeh-qom.ir در جلسه مصاحبه حضور پیدا می‎کنند.

حجت الاسلام رضا خراسانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در رابطه با آغاز مرحله مصاحبه پذیرش حوزه، گفت: انجام مصاحبهها در استان کرمان طبق برنامه از پیش اعلام شده، از دیروز سوم تیرماه در شهرهای جیرفت، رفسنجان، بم و کرمان آغاز شده و علی رغم برخی مشکلات و تغییراتی که در سال تحصیلی جدید برای گزینش به وجود آمده است، تاکنون توانستهایم به خوبی مصاحبهها را برگزار کنیم و امیدواریم بتوانیم نتایج را به دوره میثاق طلبگی برسانیم.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه کرمان در رابطه با روند نوبت دهی و انجام مصاحبه تصریح کرد: طبق دستور العمل گزینش سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بعد از اعلام نتایج آزمون، نوبتهایی برای داوطلبان از تاریخ سوم تیر تا دوازده تیرماه ایجاد گردیده و طلاب بعد از اخذ نوبت و بارگذاری مدارک در سامانه معاونت آموزش به آدرس www.howzeh-qom.ir در جلسه مصاحبه حضور پیدا میکنند.

 وی افزود: هنگام حضور در جلسه مصاحبه نتیجه تست شخصیت که قبل از مصاحبه اخذ شده، در اختیار استاد مشاوره و استاد مصاحبه قرار میگیرد تا اساتید تسلط بیشتری در تعیین صلاحیتهای داوطلبین داشته باشند.

حجت الاسلام خراسانی در پایان به مشکلات پیش آمده در  اخذ نوبت و بارگذاری مدارک اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم دسترسی بعضی از داوطلبان به سامانه، به دلیل ضعف سامانه، روند نوبت دهی مصاحبه و بارگزاری مدارک با مشکلاتی مواجه شده که امید است با برطرف شدن این مشکل، نوبت دهی به خوبی انجام پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha