جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز خدمات جنوب کرمان

حوزه/ دفتر نمایندگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمان در جنوب این استان، در شهرستان جیرفت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، دفتر نمایندگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمان در جنوب این استان، در شهرستان جیرفت راه اندازی شد.

حجت الاسلام احمد دهقانی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمان در این رابطه گفت: بعد از تقسیم استانهای بزرگ همچون خراسان، استان کرمان دارای بزرگترین سطح جغرافیایی در کشور است و با توجه به این نکته مرکز خدمات حوزه استان برای سهولت در خدمات رسانی به طلاب جنوب استان تصمیم به تشکیل نمایندگی مرکز خدمات در منطقه جنوب گرفت که بعد از هماهنگی و موافقت ریاست محترم مرکز خدمات حوزههای علمیه کشور این امر صورت پذیرفت.

وی افزود: کارهای مقدماتی برای تشکیل نمایندگی انجام شده است و حجت الاسلام محمد شهریاری به عنوان مسوول نمایندگی مرکز خدمات در جنوب استان کرمان تعیین شده، تصمیم بر این است که مکان این نمایندگی در شهرستان جیرفت باشد. این نمایندگی شهرستانهای جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، رودبارجنوب، قلعه گنج را شامل میشود و طلاب خواهر و برادر، طرح هجرت و روحانیون مستقر این مناطق را تحت پوشش قرار میدهد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کرمان بیان کرد: از این پس طلاب و روحانیون مناطق ذکر شده برای انجام امور مرتبط با مرکز خدمات بایستی به نمایندگی این مرکز در جیرفت مراجعه کنند. از مدیریت استانی حوزه علمیه و همچنین مسئولین مدارس جنوب تقاضا می شود ضمن همکاری مناسب با نماینده این مرکز در جنوب استان، برای طلاب و روحانیون جنوب اطلاع رسانی کامل انجام بگیرد تا ان شاءالله مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha