چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عسگری

حوزه/ عسگری از برگزاری ویژه برنامه شهدای هفت تیر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه بنی فاطمه، در روز پنجم تیر و سخرانی حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی عضو خبرگان رهبری در خیمه گلستان شهدای اصفهان در ۷ تیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این هفته علاوه بر گرامیداشت شهدای هفتم تیر، براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و قوه قضاییه هم هست.

وی با بیان اینکه در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید چرابی شعار «مرگ بر آمریکا» را برای نسل جوان تبیین کرد، گفت: یکی از تاکتیک هایی که دشمن امروز به کار می برد، این است که با یاران  و شعارهای انقلاب بعداز 40 سال به جنگ انقلاب آمده اند، دشمنان  به دنبال آن هستند روحیه ناامیدی و یاس را به قصد تخریب نظام ترویج دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: رسانه ها باید تکالیف خود را در قبال شهدای اتقلاب ادا کنند. اصولا باید مراقب باشیم که حق شهدا پایمال نشود و انعکاس اخبار جام جهانی بر اداکردن این حق تاثیر نگذارد.

وی عنوان کرد: رسانه ها باید اصول انقلاب چون ساده زیستی که شهید مظلوم دکتر بهشتی در آن سرآمد بوده را تبیین کرده و به مسولین امروز گوشزد کنند که چه شده کاخ نشین شده اند.

عسگری یادآور شد: افرادی که امروز با دنیا طلبی ها و خوی کاخ نشینی زندگی می کنند، یاران انقلاب نیستند.

مسئول ستاد برگزاری هفتم تیر در اصفهان ابراز کرد: رسانه ها و مسئولین باید چهره نفاق و منافقین را برای نسل جوان کشور افشا کنند. رخداد هفتم تیر یادآور شهادت مظلومانه شهید مظلوم و72  یار مظلومش است، این رخداد  یاداور نفاق داخلی و نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب است.

عسگری با تاکید بر این که باید چهره  اصلی نفاق و منافقین برای نسل جوان در شرایط حاضر تبیین شود، گفت: براین اساس ویژه برنامه هایی را برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در 15 مسجد شاخص اصفهان برگزار می کنیم.

وی در پایان از برگزاری ویژه برنامه شهدای هفت تیر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه بنی فاطمه، در روز پنجم تیر و سخرانی حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی عضو خبرگان رهبری در خیمه گلستان شهدای اصفهان در 7 تیر خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha