پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
متقی نیا

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه شهید بهشتی مظهر ابتکار،تواضع، حق پذیری، بردباری و صبوری بود، گفت: شهید بهشتی شاخص حرکت به سمت بهشت و اخلاقش شاخص اخلاق بهشتی بود. امروز باید این ویژگی ها سرلوحه فعالیت مسئولان در خدمتگزاری به مردم باشد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به این که شهدای هفتم  تیر قبل و بعد از پیروزی انقلاب به عنوان انقلابیون شاخص و سرآمد مطرح بودند، گفت: شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب و شهید سید فخرالدین رحیمی سیدالشهدای لرستان هستند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی از معماران انقلاب بودند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «اگر شهید بهشتی در حوزه می ماند از مراجع مسلم بود».

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه شهید بهشتی مظهر ابتکار،تواضع، حق پذیری، بردباری و صبوری بود، گفت: شهید بهشتی شاخص حرکت به سمت بهشت و اخلاقش شاخص اخلاق بهشتی بود؛ امروز باید این ویژگی ها سرلوحه فعالیت مسئولان در خدمتگزاری به مردم باشد .

امامجمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: خدمت به مردم باید خدمتی خالصانه و به منزله عبادت باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید سید فخرالدین رحیمی نیز همواره در دفاع از انقلاب پیشتاز بود، افزود: روحانیت همواره در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده و همیشه در میدان  عمل رسالت خود را به خوبی ایفا کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha