جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران در جمع مردم قزوین تصریح کرد: عزت و اقتدار ۴۰ ساله امروز ما مدیون راهبری ولی فقیه دیروز و امروز است و هر زمان به رهنمودهای ولایت عمل کردیم، پیروزی به همراه داشته است و هرجا شکست خوردیم به دلیل عمل نکردن به فرامین و رهنمودهای ولی فقیه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) که در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزارشد با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت پیشوای ششم، به تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان در تلاش برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه هستند و آنان خوب می داند که اگر بخواهند  آسیبی به ایران بزنند، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: به برکت سرمایه‌هایی مانند برخورداری از یک رهبر شجاع، حکیم، با تدبیر، مدیر و مدبّر، کاردان و مردمی، با درایت و فهیم و دلسوز مردم،  قطعا کشور، این دوران را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

 وی با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان سیاست و دیانت و تضعیف و نابودی نظام مقدس اسلامی است، اظهار کرد:  امام خمینی (ره) با قیام خود علیه طاغوت به دنبال احیای مکتب اسلام و نجات مردم از ظلم و ستم سلطه گران بودند و امروز نیز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری در این مسیر گام برمی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، دست کشیدن ملت انقلابی و ولایت مدار ایران از اصول انقلاب از جمله استکبار ستیزی را خواسته و هدف دشمنان دانست و تصریح کرد: استکبارستیزی ریشه در اسلام و انقلاب ما دارد.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: ابزار دیگر دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی، آسیب رسانی به ولایت فقیه است، در حالی که عزت و اقتدار ۴۰ ساله امروز ما مدیون ولی فقیه دیروز و امروز است و هرزمان به رهنمودهای ولایت عمل کردیم، پیروزی به همراه داشته است و هرجا شکست خوردیم به دلیل عمل نکردن به فرامین و رهنمودهای ولی فقیه بوده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور مورد هجوم دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت، اما ملت  انقلابی ایران اسلامی توانستند با رهبری امام خمینی(ره) از این بحران‌ها عبور کنند و اکنون نیز باید مطیع ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب باشیم تا به موفقیت دست یابیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد:  وجود رهبری فرزانه و اندیشمند در کنار مردمی که همواره در همه صحنه‌ها و رویدادهای حساس پشتیبان ولایت‌فقیه بوده‌اند، باعث شده است که امروز شاهد چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران باشیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ملت ایران علی‌رغم توطئه‌هایی که تا به امروز علیه آن‌ها صورت گرفته، همواره حمایت قاطع خود را از حاکمیت اسلامی اعلام کرده و می‌کنند، بیان کرد: بدون شک، دشمنی‌های آشکار و پنهانی که استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا علیه ملت ایران انجام داده، بر کسی پوشیده نیست و بی‌تردید این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی به تبیین فتنه سال 96 پرداخت و بیان کرد: در فتنه سال 96 عده ای با منافقین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی همراه شدند و می خواستند وحدت و انسجام مردم و ولایت فقیه را مورد هدف تیرهای شوم خود قرار دهند، اما این بار نیز دشمنان و ایادی داخلی آنها در این نقشه شکست مفتضحانه و پاسخ کوبنده و دشمن شکنی از ملت انقلابی و ولایت مدار ایران دریافت کردند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:دشمنان نمی دانند که این ملت همیشه بصیر،  پشتیبان نظام برآمده از خون شهدا بوده و برای این هدف 300 هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و هیچ گاه دست از انقلاب و ولایت فقیه بر نداشته و نمی دارند و همیشه در همه صحنه ها حضوری بانشاط و فعال دارند.

آیت الله خاتمی در به اقدامات ددمنشانه و اظهارات گستاخانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور روانی آمریکا همیشه بیان می دارد که هدف آنها براندازی این نظام اسلامی است، ولی بنده به ایشان عرض می کنم که ملت رشید ایران اسلامی هرگز این اجازه را به شما و  ایادی بی خاصیتتان نخواهند داد و هیچ گاه این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد و این ملت انقلابی همیشه با قدرت و اقتدار در برابر یاوه گویی های افراد نادان بی خاصیت خواهد ایستاد.

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در پایان بر ضرورت تقویت و تداوم قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: امروز کشور ما در عرصه اقتدار موشکی قدرت برجسته منطقه است و به عنوان برگ برنده ما، مایه هراس دشمنان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha