جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر مرحوم بی بی معصومه ناصری کوچه بیوکی از سادات جلیل القدر یزد و همسر مرحوم آیت الله حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، با حضور جمعی از مردم، علما و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، در حالی که دوماه از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی نمی گذرد، روز گذشته، بی بی معصومه ناصری کوچه بیوکی همسر این عالم جلیل القدر بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

امروز همزمان با شهادت صادق آل محمد(ص) پیکر آن مرحومه بر دستان مردم محله کوچه بیوک و با حضور علما و دوستداران آیت الله حاج شیخ فقیه خراسانی تشییع و به خاک سپرده شد و آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در این مراسم، بر پیکر این بانوی مکرمه نماز گزارد.

براساس اعلام خانواده مرحومه بی بی معصومه ناصری کوچه بیوکی، فردا مراسم ختمی از ساعت 8 تا 10 صبح در مسجد مشهور فاطمة الزهرا(س) محله کوچه بیوک یزد واقع در بلوار 17 شهریور برگزار می شود.

برپایه این گزارش، مراسم سوم درگذشت این بانوی گرامی 20 تیر چهارشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح در مسجد ریگ واقع در خیابان قیام یزد منعقد می شود و مراسم دیگری روز پنجشنبه21 تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد الرسول واقع در خیابان شهید منصورعابدی و مراسم هفتم نیز جمعه از ساعت 18 و 30 در گلزار شهدای محله کوچه بیوک یزد برگزار می شود که از عموم مردم شریف یزد برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.
انتهای پیام/313/47
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha