پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نفوذ دشمن

حوزه/حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه رسالت روحانیون، ایستادگی برابر نفوذ دشمن است، گفت: روحانیت در زمره اقشار تأثیرگذاری هستند که می‌توانند سبک زندگی اسلامی و همچنین ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان را ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام علی محمدی شاهرودی، ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در مسجد مصلای شاهرود، با بیان این که رسالت روحانیون، ایستادگی برابر نفوذ دشمن است، اظهار داشت: ایستادگی در برابر دشمنان یک ضرورت برای جامعه دینی است و دشمنان ما قسم‌خورده‌اند تا ایران اسلامی و انقلاب را نابود کنند و ما وظیفه‌داریم در مقابلشان بایستیم.

مسئول سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه ایستادگی برابر نفوذ دشمن، باید به سبک زندگی بدل شود تا در آن موفق عمل کنیم و در این راه والدین با تربیت دینی که درباره فرزندانشان صورت می‌دهند، تأثیرگذار خواهند بود، تصریح کرد: روحانیت در زمره اقشار تأثیرگذاری هستند که می‌توانند سبک زندگی اسلامی و همچنین ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان را ترویج دهند.

وی با بیان اینکه وعده خداوند متعال به مؤمنانی که استقامت در کارهایشان دارند، وسعت و پیروزی است، افزود: ما معتقد هستیم که اگر مؤمنان هرکجا استقامت را در دستور کارشان قرار دهند، خداوند درهای رحمتش را به سویشان بازخواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه در شرایط فعلی استقامت حتماً نتیجه خواهد داد، خاطرنشان کرد: وعده خداوند متعال به مؤمنان، نصر و پیروزی است و نقش خانواده‌ها در ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه‌هایشان نقشی حیاتی است زیرا تربیت کردن نسل آتیه‌ساز ایران اسلامی بر عهده این نهاد کوچک، اما تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha