جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی گفت: جامعة المصطفی همیشه در تلاش بوده تا در جهت تقریب و گفتگوی ادیان و مذاهب گام بردارد و لذا در تحقق این امر نیز موفق بوده و گفتمان جامعة المصطفی منطقی و عقلائی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی در دیدار رئیس پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران که در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد، ضمن معرفی جامعه المصطفی و تشریح فعالیت های این نهاد علمی، ابراز داشت: جامعه المصطفی بیش از 50 هزار فارغ التحصیل از 130 کشور را در خود دارد که در فعالیت های علمی، آموزشی و دانشگاهی در حال تحصیل و فعالیت می باشند.

مدیر حوزه های علمیه، در ادامه تصریح کرد: دانش آموختگان جامعه المصطفی در مراکزتحت اشراف در داخل و خارج از کشور در حال تحصیل می باشند و همواره تلاش این نهاد علمی بر مبنای شفافیت بوده و پذیرش ها بصورت رسمی دنبال می شود.

آیت الله اعرافی در ادامه ضمن بیان هجمه های دشمنان در جهت تحقق اهداف این نهاد علمی خاطرنشان ساخت: جامعه المصطفی همیشه در تلاش بوده تا در جهت تقریب و گفتگوی ادیان و مذاهب گام بردارد؛ لذا در تحقق این امر نیز موفق بوده و گفتمان جامعه المصطفی منطقی و عقلائی می باشد.

گفتنی است: در این دیدارسردار شیرزاد  رئیس پلیس اینترپل  به ارائه گزارشی از فعالیت های پلیس اینترپل پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha