پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره میثاق طلبگی طلاب

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه وظیفه طلاب در جامعه بسیار مهم است و نگاه مردم به آنها بسیار متفاوت تر است، گفت: امروز وارد سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان علیه دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اید و این وظیفه ای بسیار سنگین و حساس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان صبح امروز در جمع طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان کردستان شرکت کننده در طرح «میثاق طلبگی» اظهار داشت: ورود به هر مکان و جایگاهی برای افراد شرایط جدیدی را ایجاد می کند.

علی اصغر دریایی ادامه داد: خداوند متعال به شما جوانان و نوجوانان این فرصت را عطا فرموده اند که به ورود حوزه شوید و به عنوان سربازان آقا امام زمان(عج) به دین خدا خدمت کنید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: شما طلاب جوان از امروز با زندگی طلبگی خود را وفق دهید و البته این مهم را نیز بدانید که طلبه بودن برای خود آداب و رسومی دارد که باید همه شما خود را با آن هماهنگ کنید.

دریایی ادامه داد: دوران طلبگی راه و روش خاصی دارد و ضمن آموزش و تحصیل امور دینی، طلاب با مسایل دینی و مذهبی آشنا می شوند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: شما طلاب در آینده به عنوان منادیان دین در جامعه شناخته می شوید، لذا باید سعی کنید در زمان اتمام تحصیلات حوزوی، یک طلبه و روحانی مجرب و جامع العلوم باشید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه طلاب در جامعه بسیار مهم است و نگاه مردم به آنها بسیار متفاوت تر است، افزود: امروز وارد سنگر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان علیه دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اید و این وظیفه ای بسیار سنگین و حساس است.

دریایی با تاکید بر اینکه طلبگی وظیفه آفرین است، بیان داشت: طلاب عزیز بدانند که نمایندگان و مبلغان دینی هستند، لذا در بحث تهذیب و تقوا باید سرآمد باشند، لذا از شما طلاب جدیدالورود انتظار می رود با تلاش و جهد در علم آموزی و تقوا، برای جامعه اسلامی مبلغین و رسولانی بصیر و آگاه باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha