پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام خامنه ای

حوزه/ حجت الاسلام اسلامی خو گفت: حضرت آقا با وجود تحمل شکنجه ها و سختی های قبل و بعد از انقلاب هنوزهم یک انقلابی هستند و به انقلابی بودن خود افتخارمی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی خو مدیر حوزه سفیران هدایت امام رضا(ع) ملایر، ضمن اشاره به 29 سال زعامت مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان دارای ویژگی های منحصر به فردی است که  زبان از بیان آن ها عاجز است.

وی گفت: رهبری نظام اسلامی نیازمند شرایط، صلاحیت ها و توانمندی هایی است که باید شایستگی و صلاحیت افراد را براساس آنها مورد ارزیابی وسنجش قرار داد.

حجت الاسلام اسلامی خو ادامه داد: مقام معظم رهبری با داشتن این شرایط مهم توانسته است این مسئولیت خطیر را عهده دار باشد و در این راه با قدرت باعث پیشرفت نظام شده اند.

وی پیروی ملت از رهبر را نشان از صلاحیت ایشان عنوان کرد و گفت: حمایت و پیروی جامعه از مقام معظم رهبری براساس صلاحیت و توانایی های ایشان در جایگاه رهبری و هدایت کشور می باشد و نه از روی تعصب.

این استاد حوزه به شرایط و ضوابط رهبر اشاره کرد و گفت: داشتن فقاهت واجتهاد، عدالت و تقواى لازم براى رهبرى امت اسلامى و بينش صحيح سياسى و اجتماعى،برخی از ویژگی های رهبر جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام اسلامی خو افزود: با کنار هم قرار دادن موضوعات بالا و ویژگی های مقام معظم رهبری کاملا مشهود است که در مورد حضرت آقا این موارد صدق می کند.   

وی حمایت علما و بزرگان اسلام را نشانی دیگر از قدرت رهبری امام خامنه ای عنوان کرد و گفت: از نظر صلاحيت علمى‏، اجتهاد مقام معظم رهبری از سوى بسيارى از مراجع و بزرگان و جامعه مدرسین و به ویژه امام خمینی مورد تایید قرار گرفته است.                                                                                     

مدیر حوزه  سفیران هدایت امام رضا انقلابی بودن مقام معظم رهبری را بالاترین ویژگی ایشان عنوان کرد و گفت: حضرت آقا با وجود تحمل شکنجه ها و سختی های قبل و بعد از انقلاب هنوز هم یک انقلابی هستند و به انقلابی بودن خود افتخار می کنند.

حجت الاسلام اسلامی خو تاکید کرد: ایشان در اکثر سخنان خود نیز مسئولان را سفارش به انقلابی بودن و ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد که در گذشته از انقلابیون بودند نتوانستند بر آرمان های امام و انقلاب بمانند و از مسیر انقلاب خارج شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha