جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفیران کریمه از بیماران بیمارستان ۱۷ شهریور رشت عیادت کردند

سفیران کریمه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه برگزاری جشنواره مردمی دهه کرامت در استان گیلان، از بیماران بیمارستان کودکان ۱۷ شهریور رشت عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، امسال برنامه های محوری دهه کرامت به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در قالب جشنواره مردمی کرامت در 11 استان و 11 کشور مختلف دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش: خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها همراه با پرچم متبرک آستان مقدس در قالب کاروان سفیران کریمه به صورت جداگانه به هر کدام از این استان‌ها اعزام شده‌اند تا برنامه های جشنواره مردمی کرامت را به صورت ویژه دنبال کنند.

استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در راستای برگزاری جشن‌های دهه کرامت برای عموم مردم، برپایی محافل جشن ویژه دختران با عنوان دختران آفتاب، عیادت از بیماران، سرکشی از خانواده های شهدا، دیدار با علما و مراجع تقلید از جمله برنامه های کاروان سفیران کریمه در استان‌های مختلف است.

استان گیلان یکی از استان‌هایی است که امسال در راستای اجرای برنامه های جشنواره مردمی کرامت میزبان خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) است.

خادمان حرم مطهر به مناسبت دهه کرامت در قالب جشنواره مردمی کرامت از بیماران بیمارستان کودکان 17 شهریور عیادت و با آن‌ها گفت‌و گو کردند.

دیدار با مدیران و مسئولان این بیمارستان، تجلیل از آن‌ها و توزیع متبرکات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میان بیماران و همراهان آن‌ها از جمله اقدامات انجام شده توسط خادمان حرم مطهر بوده است.

خاطرنشان می شود: دومین جشنواره مردمی دهه کرامت با همکاری آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و مؤسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha