شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار خادمان حرم حضرت معصومه(س) با علمای اصفهان

حوزه/ خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به منظور معرفی برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت، با آیت الله العظمی مظاهری و آیت الله طباطبایی‌نژاد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت فرار سیدن دهه کرامت و در راستای هماهنگی برنامه های جشنواره مردمی کرامت در قالب کاروان سفیران کریمه در استان اصفهان حضور یافته‌اند.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان‌ها دیدار با آیت الله العظمی مظاهری و برخی دیگر از علما و شخصیت‌های حوزوی همچون آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه گلپایگان و تشریح برنامه‌های دهه کرامت به ویژه جشنواره مردمی کرامت برای آن‌هاست.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد طی سخنانی در دیدار با خادمان حرم مطهر با اشاره به علاقه زیاد مردم ایران نسبت به امام رضا علیه‌السلام و حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، عنوان کرد: جمعی از اهالی قم، پس از ارتحال بانوی کرامت به دیدار امام رضا علیه السلام رفتند، آن حضرت با ناراحتی فرمودند: «لَنَا عِندَکُم قَبرٌ»: ما قبری در کنار شما قمی‌ها داریم.

وی اضافه کرد: بنده هر موقع این جمله را می‌گویم اندوهگین می‌شوم و البته خدا را شکر می‌کنم که سال‌ها توفیق خواندن درس و تدریس در جوار حضرت معصومه علیها السلام در شهر مقدس قم را داشته‌ام.

امام جمعه اصفهان با اشاره به برکات حضور حضرت فاطمه معصومه علیها السلام در شهر مقدس قم ابراز کرد: امروز سراسر کشور ما، به برکت وجود فرزندان اهل‌بیت(ع) متبرک است.

لازم به ذکر است، جشنواره مردمی کرامت برای دومین سال متوالی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در 11 استان مختلف کشور درحال برگزاری است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha