سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مهرعلیزاده

حوزه/ استاندار اصفهان گفت: خدا شناسی، دینداری؛ خدا باوری، دشمن شناسی از جمله ویژگی هایی است که باید در بین مردم تقویت شود تا جامعه اسلامی از توطئه های دشمنان اسلام مصون بماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محسن مهر علیزاده در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان که در تالار امیر کبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستم که در بین فعالان قرآنی استان حضور دارم و من فقط خواستم با حضور خود در اینجا اعلام کنم کار شما را بسیار ارزشمند است و به عنوان نماینده دولت در استان نیز حمایت خود را از برگزاری این مسابقه اعلام نمایم.

وی در ادامه افزود: دوام و قوام جامعه اسلامی برپایه اجرای فرامین و قوانین قرآن است و باید آیات قرآن را در جامعه ساری و جاری کنیم تا جامعه به سعادت برسد.

استاندار اصفهان افزود: قرآن چراغ هدایتی برای رسیدن بشر به سعادت است و خدا را شکر که در جامعه ای اسلامی و قرانی به دنیا آمده ایم و باید قدر این نعمت را با توسعه فرهنگ قرآنی و با بالا بردن فهم و درک خود از اجرای فرامین قران و همچنین تعمیم آن در رفتار و زندگی فردیمان اجرا نماییم.

مهرعلیزاده در ادامه خاطر نشان کرد: ما در اجرای قرآن در جامعه دچار مشکل هستیم و  امیدوارم که به برکت قرآن، بتوانیم این نقص را نیز برطرف کنیم و باید خدا شناسی، دینداری؛ خدا باوری و دشمن شناسی را در بین مردم  تقویت کنیم تا جامعه اسلامی از توطئه های دشمنان اسلام مصون بماند.

وی در ادامه به برگزاری با کیفیت مسابقات سراسری قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اشاره کرد و گفت: از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در برگزاری با دقت، کیفیت، کمیت بسیار عالی و فاخر مسابقات قرآن تشکر و قدر دانی می کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha