سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بیرق سبز حرم رضوی

حوزه/ پرچم سبز رضوی به همراه خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد شهرتوپ آغاج از توابع شهرستان بیجار استان کردستان شد و مورد استقبال پر شور مردم مؤمن و ولایتمدار این شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به مناسبت دهه کرامت عصر امروز پرچم سبز رضوی به همراه خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد شهرتوپ آغاج از توابع شهرستان بیجار استان کردستان شد و مورد استقبال پر شور مردم مؤمن و ولایتمدار این شهر قرار گرفت.

این مراسم با حضور مردم شهر، امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار، روحانیت و مسئولین برگزار شد.

                                  

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار حوزه اظهار داشت: مردم شهرستان بیجار به ویژه شهر توپ آغاج، دل در گرو اهل بیت علیهم السلام دارند و این مایه مباهات برای ما می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار عنوان کرد: ورود بیرق سبز حرم مطهر رضوی به این شهرستان و دیگر شهرهای سنندج باعث ایجاد شور و شعف در دل مردم این دیار شده است و در این ایام مبارک شادی را به دل مردمان این استان آورد.

این استاد حوزوی گفت: مردم شهر توپ آغاج از بدو ورود بیرق سبز حرم رضوی از مکان ورودی شهر، خدام حرم امام رضا(ع) را تا مسجد صاحب الزمان(عج) مورد استقبال چشمگیر خود قرار دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha