پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی آذرشب

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: دوره میثاق طلبگی داوطلبان جدیدالورود حوزه علمیه استان بوشهر، از روز گذشته در اردوگاه الغدیر شهر خان زنیان استان فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دوره میثاق طلبگی داوطلبان جدیدالورود حوزه علمیه استان بوشهر از روز گذشته در اردوگاه الغدیر شهر خان زنیان استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام علی آذرشب در حاشیه برگزاری این دوره گفت: دوره میثاق طلبگی از روز گذشته ۳۰ تیر ماه آغاز و تا پنجم مرداد ماه به صورت متمرکز، طی شش روز در اردوگاه الغدیر شهر خان زنیان استان فارس ادامه دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه برنامه های جذاب و متنوعی در این دوره تدارک دیده شده است اظهار داشت: کلاس های آموزشی، برنامه های قرآنی، حلقه های معرفتی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و اختصاصی و برنامه های ورزشی و تفریحی از جمله برنامه های این دوره است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، افزود: آشنایی طلاب جدید با فضای حوزه، الزامات طلبگی، سیره بزرگان و علمای حوزه و شیوه تحصیل در حوزه های علمیه از جمله اهداف برگزاری دوره میثاق طلبگی است.

وی ادامه داد: تعدادی از کارشناسان مرکز مشاوره نیز در این حضور خواهند یافت و پذیرفته شدگان می توانند از نزدیک از نظرات کارشناسان بهره ببرند.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: پس از برگزاری دوره میثاق طلبگی و ارزیابی افراد جدیدالورود، دوره اختبار و تثبیت در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha