پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار خدام قم با خانواده شهید دانشگر سمنان

حوزه/ کاروان سفیران کریمه و جمعی از مسئولین استان با خانواده شهید مدافع حرم عباس دانشگر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، کاروان سفیران کریمه و جمعی از مسئولین استان، با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم عباس دانشگر، با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند؛ خدام آستان مقدس کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) با حضور در منزل شهید مدافع حرم سمنانی شهید عباس دانشگر، به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

در این دیدار پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر ضمن تقدیر از حضور پر خیروبرکت کاروان سفیران کریمه در استان سمنان، سجاده، انگشتر و مهر سوخته باقی‌مانده از آثار از شهید دانشگر را که تنها قسمت «یاحسین» آن در آتش نسوخته بود را به خدام آستان مقدس کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) نشان داد.

حجت‌الاسلام مجتبی شغلی، نماینده آستان مقدس کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) در استان سمنان نیز در این دیدار هدف از سفر کاروان سفیران کریمه به استان‌ها را ترویج معارف ناب اهل‌بیت(ع) در استان‌ها و هدف از حضور در منزل شهید مدافع حرم سمنانی شهید عباس دانشگر، پاسداشت رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم دانست.

بر پایه این گزارش، شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 در سمنان یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که بیستم خردادماه سال 95 طی عملیاتی مستشاری در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

تصاویر این جوان 23 ساله در قامت شهید مدافع حرم به خاطر ظاهر کم‌سن‌وسال او در عکس‌هایش، حسرت راهی را که رفته است بر دل خیلی‌ها گذاشته است؛ او  به خاطر ویژگی‌های درونی‌اش، پس از شهادت به الگوی «جوان مؤمن انقلابی» برای جوانان تبدیل شد و بسیاری از جوانان از اقصی نقاط کشور علاقه خاصی نسبت به این شهید پیداکرده‌اند.

شهید دانشگر از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بود که به مدت 3 سال سمت مسئول دفتری سردار حمید اباذری جانشین فرمانده این دانشگاه را بر عهده داشت. سردار اباذری خاطرات زیادی را با شهید دانشگر داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha