جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عضو شورای حوزه علمیه یزد

حوزه / نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: ما باید در فعالیت هایمان آینده نگری را از گذشتگانمان یاد بگیریم و در اجرای پروژه های آب رسانی به استان ها آینده نگری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، صبح امروز در آیین افتتاحیه مجتمع آبرسانی ولایت سه یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد با اشاره به اینکه ما باید در فعالیت هایمان آینده نگری را از گذشتگانمان یاد بگیریم، گفت: اگر پروژه ای آبرسانی در استان اجرایی شود  به شکلی برنامه ریزی شود که برای یک دوره بلند مدت باشد نه اینکه پس از 20 سال با مشکل روبه رو شود.

وی افزود: همه ما به استفاده از تخصص‌ها در این زمینه و هم توجه به منابع پایدار آب نیاز داریم که حتما باید به صورت یک صدا همه مسئولان به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با بیان اینکه استان یزد مملو از معادن است و پتانسیل بسیار زیادی هم در بحث کشاورزی دارد تصریح کرد: نیازمند برنامه ریزی در جهت تامین آب معادن و بخش کشاورزی که برای فعالیت به آب زیاد دارند هستیم.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد که دولت در این زمینه اقدامی نکند و بودجه مورد نیاز را به مردم واگذار کند که آنها نسبت به تامین آن اقدام کنند، اصلاً امکان‌پذیر نیست، چرا که بودجه و اعتبار مورد نیاز برای این پروژه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha