پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عماد

حوزه/ مسئول مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه کشور از برگزاری سومین دوره علمی تخصصی طلاب استعداد برتر حوزه، از نهم تا ۱۵ مردادماه، در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تشریح برنامه های سومین دوره  علمی تخصصی طلاب استعداد برتر حوزه علمیه، گفت: این دوره از سه شنبه  نهم الی دوشنبه 15 مرداد ، در جوار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، در مجتمع آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار می شود.

مسئول مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه کشور با اشاره به آمار شرکت کنندگان در این دروه علمی تخصصی، افزود: یکصد نفر از طلاب استعداد برتر حوزه در دو سطح سه و چهار در این دور حضور دارند.

وی به برنامه های سومین دوره علمی تخصصی طلاب استعداد برتر اشاره کرد و ادامه داد: در این اردو طی یک هفته، چهار دوره تخصصی «اصول و دانش های زبانی»، «فقه حقوق»، «فلسفه و کلام اسلامی»، و «رجال و درایه» برگزار می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد اضافه کرد: طلاب استعداد برتر در پایان اردو ، ضمن استفاده از مشاوره اساتید مجرب حاضر در دوره، موضوع پایان نامه های خود را انتخاب نموده و مقدمات تدوین طرح نامه را فرا می گیرند تا طی ماه  های آتی به نگارش و دفاع از رساله های خود بپردازند.

مسئول مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه کشور  به شخصیت های مدعو هم اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون مرکز نخبگان میهمانان ویژه این دوره خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه با حضور و سخنرانی دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس مرکز نخبگان کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد یادآور شد: در مراسم اختتامیه هم میزبان آیت الله اعرافی، مدیر محترم حوزه های علمیه کشور و رئیس هیات امناء مرکز نخبگان و استعدادبرتر حوزه خواهیم بود.

مسئول مرکز امور نخبگان و استعداد های برتر حوزه های علمیه کشور همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و زیارتی و دیدار با علما و بزرگان را از دیگر برنامه های سومین دوره علمی تخصصی طلاب استعداد برتر اعلام کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha