شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/آیت الله حسینی بوشهری گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که نظام و کشور از جوانان با استعداد برخوردار است و با این جوانان می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و هیئت همراه که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، بر همفکری و هم‌افزایی مسئولین نظام برای رفع مشکلات و پیشرفت جامعه تأکید کرد و گفت: از زمان انقلاب همه تلاش جامعه مدرسین بر این بوده در کنار مسئولین نظام و مردم باشد و تا کنون این گونه بوده است.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس کارنامه خوبی از خود به یادگار گذاشت، اظهارداشت: امروز هم می تواند در سایر سنگرها نقش آفرینی کند.

عضو خبرگان رهبری افزود: درگذشته توانستیم با نبود امکانات، با دست خالی  و  با تکیه برنیروی ایمان بر دشمن غلبه کنیم؛ ولی امروز شرایط انقلاب و نظام با گذشته بسیار متفاوت تر است.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: امروز در شرایطی قرار داریم که نظام و کشور از جوانان با استعداد برخوردار است و با این جوانان می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

نائب رئیس جامعه مدرسین بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در کنار رزم، در مسائل دیگر مانند عقیدتی و فرهنگی توانست فعالیت های جدی انجام دهد که از جمله آن تربیت حافظان قرآن در سازمان نیروهای ارتش است، اظهارداشت: این مسئله با حضور روحانیون در سازمان عقیدتی ارتش با قوت بیشتری در حال تدام است.

امام جمعه قم بابیان اینکه جامعه مدرسین یکی از نهادهای کهنسال و دیرپاست که از قبل، حین و پس از پیروزی انقلاب و در حوادث مختلف نقش کلیدی داشته و همیشه درکنار رهبری بوده است، افزود: این جامعه درگذشته درکنار سایر نهادها مانند عقیدتی ارتش آماده همکاری بوده و امروز هم به دنبال ارتقای همکاری و هم افزایی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: موفقیت سازمان عقیدتی در انجام مأموریت ها در گروِ صداقت، تلاش و نظم نیروهای ارتش است. این دو عنصر باعث شده سازمان عقیدتی بتواند کارنامه خوبی از خود به یادگار بگذارد.

نائب رئیس جامعه مدرسین اظهار داشت: همه تلاش جامعه مدرسین برای رفع مشکلات و ارتقای علمی روحانیون عقیدتی در سازمان ارتش است.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha