جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز با مشاهده شرایط اقتصادی کشور مشخص است که مدیریت دولت درعرصه اقتصادی ضعیف است، لذا دولت با به کارگیری جوانان فعال و انقلابی در عرصه اقتصادی می تواند این مشکلات را برطرف نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جمع ائمه جماعات شهرستان اقبالیه به رسالت خطیر وحساس روحانیت در این عرصه، گفت: امروز دشمن در لباس حق سعی می‌کند با نام اسلام فضا‌های کاذبی را ايجاد كند که باید آن فضاها را خنثی كرد، البته در زمان جنگ، حضور روحانیون در کنار رزمندگان این تبلیغات مسموم دشمن را خنثی می‌کرد به طوری که وجود 4500 شهید روحانی سند افتخار کشور ما محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان اقبالیه بیان کرد: روحانیون ما حتی در جبهه‌های جنگ نیز نقش تبلیغی و هدایتگری خود را فراموش نکردند و با پاسخ به شبهات و گره‌های ذهنی رزمندگان، آنها را با تاریخ اسلام، سیره ائمه(ع) و اخلاق و معنویت اسلامی آشنا کردند.

وی تصریح کرد:امروز همه احاد ملت ایران وجوانان با روحانیت ارتباط صمیمانه ای داشته و شما ائمه جماعات و قشر روحانیت باید تلاش نمایید که در منابر خود به شبهات اصلی نسل جوان ما به خوبی پاسخگو باشید.

حجت الاسلام فاطمیان به وضعیت اقتصادی در کشور پرداخت وب یان کرد:متاسفانه در چند روز اخیر مشکلات معیشتی جدی برای ملت ایران وقشر مستضعف ایجاد کرده که مسئولین باید هر چه سریع تر نسبت به وضعیت نابهنجار اقتصادی که در بازار ارز ودلار به وجود آمده را مرتفع نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با مشاهده شرایط اقتصادی کشور مشخص است که مدیریت دولت درعرصه اقتصادی ضعیف است، لذا دولت با به کارگیری جوانان فعال و انقلابی در عرصه اقتصادی می تواند این مشکلات را برطرف نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد:رئیس جمهور ووزرای کابینه باید این مسائل را از قبل ریشه یابی نموده تا اینطور مشکلات باعث سوءاستفاده دشمنان نشود که باید در این رابطه تدابیر جدی انجام گیرد.

وی به مسئله مذاکره مجدد با آمریکا پرداخت وعنوان کرد:مذاکره با آمریکا هیچگاه برای ملت ایران فایده ای نداشته، چرا که خوی وحشی گری و جنایت بارگی آمریکا و بدعهدی وی بارها برای ملت رشید وبا بصیرت ایران اسلامی به خوبی به اثبات رسیده که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: آمریکا وکشورهای متحد استکبارجهانی خواب تبرای تغییر نظام جمهوری اسلامی دربرنامه هیا خود دارند که باید بیان نماییم که خواب شوم آنها تعبیر نشدنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha