پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه نباید از جوسازی‌ها و ناامیدی‌هایی که دشمن ایجاد می کند ترسید، گفت: انقلاب ما همان راهی را می‌پیماید که امام حسین (ع) انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه پشتوانه دشمنان انقلاب و اسلام پول و اسلحه است،گفت: پشتوانه ملت ایران اسلامی خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) است و تا زمانی که خداوند متعال پشتوانه مسلمین باشد، هیچ گزندی از دشمنان به مسلمانان وارد نمی‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان بر علیه اسلام و حکومت الهی است،اظهار داشت: در آن زمان امام خمینی (ره) نیز به این مسئله اشاره داشتند که آنها مشکلشان اسلام و انقلاب است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشمند است اضافه کرد: این انقلاب بعد از هزاران سال یک تحول عظیمی را در جهان پایه گذاری کرد.

وی عنوان کرد: مسیری که انقلاب می‌پیماید همان راهی است امام حسین (ع) انتخاب کرده و این راه برای مشی اسلام، مسلمین و به تکامل رسیدن انسان‌ها است.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه نباید از جوسازی‌ها و ناامیدی‌هایی که دشمن ایجاد می کند ترسید، افزود: بنا به آیه قرآن باید محکم ایستاد زیرا پشتوانه ما خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز نیروی انتظامی گفت: قصد ما باید با خدمت به جامعه باشد، نیروی انتظامی ما تاکنون به تدبیر رهبری در همه زمینه‌ها موفق عمل کرده است و عاقلانه ترین واکنش را نشان داده و کمترین آسیب را به همراه داشته است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha