پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیام آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیام تبریکی بیان داشت: باید قدردان شما خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهد و مردمی و انقلابی بود و اکنون کشور اسلامی و امت اسلامی بیش از هر زمان نیازمند پرورش هنرمندانی متعهد و شبکه های خبری مردم گرا و ارزش مدار و پاک از همه آسیب‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تبریک آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و به حضور همه خبرنگاران و اصحاب رسانه بویژه دوستان ارجمند در خبرگزاری حوزه و نیز المصطفی و همه همکاران آنان تبریک و شادباش عرض می‌کنم و خدمات آنان را می‌ستایم و تقدیر و تشکر می‌نمایم.

خبرنگاری و فرآوری و نشر آگاهی‌ها در ذات آدمی ریشه دارد و نبوت و رسالت در حقیقت اوج گزارشگری از عالم قدس و جهان غیب است و خبرنگاران و گزارش گران و اصحاب رسانه‌ای که در مدار ارزش‌های متعالی این حرفه مهم و اجتماعی در حرکت‌اند در مسیر راهنمایی بشر و دستگیری نیازمندان آگاهی قرار دارند.

در روزگاری که این حرفه و هنر در مواردی در چنبره قدرت‌های اهریمنی و هواهای نفسانی قرار گرفته است، هنر واقع نمایی و تعهد به ارزشها و مقررات اخلاقی این هنر والا نیاز همه ما است و باید قدردان شما خبرنگاران و اصحاب رسانه متعهد و مردمی و انقلابی بود و اکنون کشور اسلامی و امت اسلامی بیش از هر زمان نیازمند پرورش هنرمندانی متعهد و شبکه های خبری مردم گرا و ارزش مدار و پاک از همه آسیب‌ها است.

یک بار دیگر از همه خبرنگاران و گزارش‌گران و اهالی رسانه که در خدمت آرمان‌های الهی و مردم شریف‌اند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha