پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه با صدور پیامی، فرارسیدن روز خبرنگار را به صاحبان قلم‌های حق‌نویس و عدالت‌نگار تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، متن پیام حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه به این شرح است:

به نام آنکه بر قلم و آنچه می‌نگارد سوگند خورد تا به همه آنان که نقطه‌ای از سرچشمه اندیشه پاکشان بر قلب سپید کاغذ می‌نشانند، حرمت و عزت بخشد و درود بر صاحبان قلم‌های منزه که مصداق آشکار این حرمت‌داران و عزتمداران در عصر حاضرند.

در روزگاری که هر دستی از هر آستینی برای ترسیم واژه‌ای در سپهر رسانه‌ای جهان به هوای حمایت از منفعت شخصی یا منافع صاحبان قدرت بیرون می‌آید، بر آن قلمی که ترجمان حریت و آزادگی است باید بوسه زد و واژگانی را که در دفاع از شرف حق و عدل به صف می‌ایستند، باید در آغوش کشید.

در این میان، صاحبان این قلم‌ها همچون سربازان مسلح به شمشیر عدالت، نگارندگانی مؤمن‌اند که تیزی تیغشان پرده‌های فساد را می‌درد و راوی صادق دردها و رنج‌های مردمان سرزمینشان هستند.

با درودی دوباره بر ساحت مقدس قلم و اصحاب آن، 17 مرداد که به نام «روز خبرنگار» مزین شده است را به تمام عدالت‌نگاران و حق‌نویسان ایران اسلامی تبریک می‌گویم و یاد و خاطره شهدای رسانه، از شهید حسن باقری تا شهید محمود صارمی را بزرگ و گرامی می‌دارم.

در پایان، فرصت را غنیمت دانسته و به حکم «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل»، ضمن قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای، امیدوارم که همچون همیشه، چشمان تیزبین خود را برای کمک به دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و همچنین دستان واقع‌نگار خود را در اطلاع‌رسانی از خدمات قوه قضاییه به مردم عزیزمان، به کار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha