سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری-مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امروز شاهدیم که رعب و وحشت صهیونیست­‌ها از حزب الله و جبهه مقاومت هر روز بیشتر می ­شود و تجربه نشان داده است که تنها راه رسیدن به پیروزی در مقابل مستکبران، مقاومت و از جان گذشتگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خدری امروز در نشست با جمعی از بسیجیان  بوشهر با اشاره  به روز مقاومت اسلامی، ضمن گرامیداشت سالروز پيروزى حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه با رژيم صهيونيستى در سال 2006 گفت: با این پیروزی هیمنه اسرائیل شکست و جبهه مقاومت قدرت بالایی یافت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این روز یادآور بطلان ایده شکست ناپذیری رژیم غاصب صهیونیستی است؛ امروز شاهدیم که رعب و وحشت صهیونیست ­ها از حزب الله و جبهه مقاومت هر روز بیشتر می ­شود و تجربه نشان داده است که تنها راه رسیدن به پیروزی در مقابل مستکبران، مقاومت و از جان گذشتگی است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از سخت­ ترین گردنه­ های تاریخی را می­ گذرانیم، اظهار کرد: شرایط کنونی به گونه ای است که در یک جنگ همه جانبه، نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و در واقع در شرایط جنگ احزاب قرار گرفته ­ایم، همین راه مقاومت است که ما را به پیروزی می­رساند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر بیان داشت: با استقامت و مجاهدت ملت شریف ایران، مدیریت و رهبری­ حکیمانه مقام معظم رهبری و با وجود امثال شهید حججی­ ها و سردار قاسم سلیمانی­ ها، آمریکا و امثال ترامپ را به زانو در خواهیم آورد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در بسیاری از کشورهای منطقه به صورت جهادی عمل می کند ابراز داشت: در سوریه، عراق، یمن، لبنان، بحرین و فلسطین مقاومت اسلامی همچون دژ محکم مقابل مستکبران و زورگویان ایستاده است و مردم آن ندای عدالت خواهی سر می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha