پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ضیافت اندیشه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت بکارگیری اندیشه های جوانان در مدیریت کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از دانش های به روز جوانان در همه امور کشور استفاده بهینه کنند و به آنان اعتماد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سه شنبه شب در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور استان ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، جوانان غیور انقلابی نیاز دارد تا با اقدامات انقلابی و پرشور، نظام اسلامی را از پیچ های تاریخی عبور دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی بر ضرورت بکارگیری اندیشه های جوانان در مدیریت کشور تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از دانش های به روز جوانان در هم امور کشور استفاده بهینه کنند و به آنان اعتماد داشته باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش تاثیرگذار نسل جوان در عملی شدن اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) با اندیشه و تفکر نیروهای جوان امکان پذیر است.

همچنین حجت الاسلام جلیلی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی طی سخنانی، ابراز داشت: طرح «ضیافت اندیشه» دانشگاه پیام نور، امسال با شرکت 480 دانشجوی دختر و پسر در برنامه های آموزشی، فرهنگی و معنوی، آشنایی با منابع اسلامی و مباحث دینی به صورت آزمون مجازی و حضوری برگزار شد.

معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: شیوه آموزشی متفاوت این دانشگاه باعث ثبت کارنامه درخشان و موفق در تمامی عرصه ها برای این دانشگاه شده است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم شهیدان صادق عدالت اکبری و وحید فرهنگی والا از شهدای استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha