شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: چهل سال است که دشمنان از هر دسیسه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده اند ولی هرگز به نیت پلید خود نرسیده اند که این نشان بلوغ سیاسی ملت و از همه مهمتر درایت و بصیرت مقام معظم می باشد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: این روزها شاهد نوسانات و مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه هستیم.

امام جمعه سنندج افزود: مشکلات اقتصادی می تواند باعث به وجود آمدن ناهنجاری های دیگری در جامعه شود، لذا دولتمردان هرچه سریعتر به دنبال راه حل رفع این معضل در کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه اولویت دولت باید معیشت و زندگی مردم باشد، عنوان کرد: تداوم مشکلات اقتصادی در جامعه، زمینه معضلات دیگری را به وجود می آورد به عنوان نمونه راه های نفوذ دشمنان نظام اسلامی و ملت را فراهم می کند، لذا در این برهه از تاریخ کشور باید هوشیار و با بصیرت رفتار کنیم.

ماموستا خدایی ادامه داد: اعتراضات قانونی مردم به وضعیت معیشتی و نوسانات اقتصادی، رنگ و بوی سیاسی ندارد، با این حال دشمنان به دنبال این هستند که اعتراضات مدنی و مردمی را به سمت و سویی که خود می خواهند هدایت کنند، لذا باید ضمن حفظ هوشیاری، راه های نفوذ دشمنان خارجی و داخلی را ببندیم.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی 4 دهه است که از هر حربه ای برای تضعیف، منزوی کردن و حتی نابود کردن انقلاب مردمی ایران استفاده می کنند، ولی به حول قوه الهی تاکنون در رسیدن به نیات شیطانی خود ناکام مانده اند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه ملت ایران از این پیچ تاریخی نیز مانند دیگر مشکلات به سلامتی عبور خواهند کرد، گفت: چهل سال است که دشمنان از هر دسیسه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده اند، ولی هرگز به نیت پلید خود نرسیده اند که نشان دهنده بلوغ سیاسی ملت و از همه مهمتر درایت و بصیرت مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha