جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ طلاب جدیدالورود و اساتید مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا (ص) شهر سنندج با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جمعی از طلاب جدیدالورود، اساتید و... مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیا(ص) شهر سنندج صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی ضمن آرزوی موفقیت برای طلاب جدیدالورد به برخی از آداب طلبگی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: خداوند به شما کرامت حضور در حوزه علمیه را داده است و این سعادت نصیب هر کسی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شما طلاب جوان باید بدانید که پیش قراولان دین در عصر کنونی هستید و جامعه اسلامی حساب ویژه ای روی شما باز کرده، لذا در دوران تحصیل بر علوم دینی تسلط کامل و کافی داشته باشید تا بتوانید که در آینده پاسخگوی سئوالات و شبهات دینی باشید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: باید همانند دیوار و قلعه ای استوار در مقابل هجمه های فرهنگی و دینی دشمنان ایستادگی کنید و راه درست و مسیر الهی و معنوی را به جامعه یادآوری کنید.

در ادامه این مراسم هر یک از طلاب سؤالات خود را از نماینده ولی فقیه در استان کردستان پرسیدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha