جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آستان مقدس

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) از برگزاری برنامه های بصیرتی و قرآنی با حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین تا پایان تعطیلات تابستان خبرداد.

حجت الاسلام احمد باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: سلسله مباحث معرفتی، قرآنی و بصیرتی برای نسل نوجوان و جوان در استان و با حضور روحانیون همه روزه در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: همان طور که رهبری معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، این آستان مقدس هم برآن شد تا برنامه های تربیتی، بصیریتی و دینی را برای خانواده ها و زائرین امام زاده حسین (ع) به خوبی فراهم آورد.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم مناجات، جلسات روخوانی و روان‌خوانی و تفسیر ویژه بانوان، اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی و همچنین سلسله جلسات سخنرانی مذهبی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می شود.

مدیر آستان مقدس امام زاده حسین (ع) اضافه کرد: در حجره های این مکان معنوی روحانیون برجسته از حوزه علمیه قزوین حضور داشته وهمه روزه تا ساعت 22 شب کار پاسخگویی به شبهات وسوالات مردم وزائرین را به خوبی پاسخگو هستند.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، افزایش سطح آگاهی و دانش در بین نوجوانان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از جمله اهداف برگزاری کلاس ها و برنامه های مختلف در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha