سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم طی مراسمی در شهرک الطیری گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی با مجاهدت خود اسرائیل را از لبنان بیرون راندند و نگذاشتند اسرائیل بار دیگر حمله کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم طی مراسمی در شهرک الطیری گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی با مجاهدت خود اسرائیل را از لبنان بیرون راندند و نگذاشتند اسرائیل بار دیگر حمله کند و زمانی که اسرائیل در جنگ 33 روزه شکست خورد، دانست که تجاوزهایش بی پاسخ نخواهد ماند.

وی ادامه داد: مقاومت لبنان زمینه را برای مقاومت های دیگر در منطقه فراهم کرد و راه را برای مقابله با تروریست ها تکفیری در سوریه و عراق باز کرد، پس در نتیجه تروریسم تکفیری به شدت شکست خورد و این است دستاورد های مقاومت که مایه عزت و خیر است.

شیخ قاسم با بیان اینکه پیروزی جنگ 33 روزه به لبنان استقرار سیاسی و امنیتی بخشید و لبنان در سطح جهان از جایگاه و احترام برخوردار شد، افزود: اکنون دیگر اجازه اشغالگری نمی دهیم و چیزی غیر از وحدت ملت، ارتش و مقاومت نمی پذیریم و اسرائیل نخواهد توانست برای ما معادله سازی کند، بلکه ما خودمان معادله سازی می کنیم.

مقاومت شامل تمامی کسانی است که در جامعه مقاومت زندگی می کنند

معاون دبیرکل حزب الله اشاره کرد: دیگر اسرائیل نمی تواند کنترل کشور ما را به دست بگیرد و هر طور که بخواهد روزانه ما را تهدید کند و با آینده نسل های ما بازی کند؛ این ها همه از برکات و پیروزی های مقاومت است.

شیخ قاسم ادامه داد: نیروی مقاومت تنها مردی نیست که در جبهه می جنگد، بلکه زن، مرد، پیرمرد، کودک، هر خانه و شهرک و جامعه ای است که با مقاومت زندگی می کند و زمانی که در محیط و جامعه مقاومت هستیم، اسرائیل نه الان و نه در آینده هیچ کاری نمی تواند بکند.

عملکرد مقاومت اسلامی لبنان بی نقص و در سطح عالی است

مقام ارشد حزب الله تصریح کرد: عملکرد مقاومت اسلامی در لبنان، نمونه و بی نقص است و به ضوابط شرعی پایبند است، رزمندگان آن نماز می خوانند، حلال و حرام را رعایت می کنند و با دقت کامل عمل می کنند تا از راه حق جدا نشوند.

وی افزود: برخی به ما می گفتند که برای اینکه در جنگ علیه اسرائیل پیروز شدید، باید سهم بیشتری در دولت داشته باشد، امّا ما گفتیم که بر اساس قوانین عمل خواهیم کرد و با مشارکت در انتخابات یا پیروز می شویم یا شکست می خوریم.

اسرائیل از جنگ با لبنان بسیار واهمه دارد

شیخ قاسم در بخش دیگر سخنان خود اشاره کرد: "شورای وزارتی اسرائیل" حدود ماه پیش با فرماندهان دستگاه امنیتی و نظامی جلسه ای پیامد های جنگ علیه لبنان برگزار کرد که در آن جلسه به جای صحبت از اشغال لبنان، در خصوص پیچیدگی های این جنگ و مشکلات، خسارت ها و ویرانی هایی که احتمال دارد برای اسرائیل به بار آورد، بحث و گفتگو کردند.

وی افزود: آنان گفتند که باید صد ها هزار نفر از شهرک نشینان را به اماکن امن تر انتقال بدهیم، چرا که تمامی شهر ها و روستاها از جمله تل آویو، دکل های نفتی، پایگاه های نظامی و دولتی هدف دقیق موشک قرار می گیرند، لذا در پایان به این نتیجه رسیدند که نباید فعلا به لبنان حمله کنند، چراکه شرایط مناسب نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha