پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: اسرائیل، آمریکا و رژیم آل سعود مخالف معادله ای هستند که قدرت، حضور و مقاومت لبنان را تقویت می کند و از این طریق بحران تشکیل دولت به وجود آمده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: اسرائیل، آمریکا و رژیم آل سعود مخالف معادله ای هستند که قدرت، حضور و مقاومت لبنان را تقویت می کند و از این طریق بحران تشکیل دولت به وجود آمده و همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگر تاکید کرد: روابط لبنان و سوریه و از سرگیری روابط این دو کشور هیچ وقت مانعی بر سر تشکیل دولت نبوده و برخی این مسئله را مطرح کردند تا از اعتراف به شکست و ناتوانی فرار کنند و هویت مانع تراشان را مخفی نمایند.

شیخ قاووق با اشاره به اینکه حزب الله حامی تلاش های رئیس جمهور است، افزود: موضع حزب الله و جنبش امل در قبال تشکیل دولت، واضح است و می خواهند راه را برای تشکیل دولت آسان کرده و کمک کنند.

وی ادامه داد: این دو حزب بر همکاری در تمامی سطوح به ویژه توسعه اصرار می ورزند و ما همچنان که در سیاست و مقاومت همراه هستیم، در میدان رشد و توسعه نیز کنار هم هستیم.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: لبنان با وحدت ارتش و مقاومت توانست با پروژه تکفیری که از لیبی و سینا آغاز شد و به یمن، افغانستان، عراق و سوریه کشیده شد، بجنگد و پیشتر از سایر کشور ها در آزادی کامل خاک خود از دست اشغالگران و خطر تکفیری وارد عمل شد و به پیروزی رسید.

وی در پایان گفت: برخی در این مسئله کوتاهی کرده و برای تحقق دستاورد های سیاسی خود با خطر تکفیری همراهی کرده و در برابر مقاومت و اراده لبنانی ها ایستادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha