پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: منطقه با به پایان رسیدن جنگ سوریه وارد مرحله جدیدی می شود و تهدید آمریکا و اروپا مبنی بر وارد کردن ضربه نظامی به سوریه برای پیچیده کردن نبرد ادلب به سود تروریست ها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنانی، گفت: منطقه با به پایان رسیدن جنگ سوریه وارد مرحله جدید می شود و تهدید آمریکا و اروپا مبنی بر وارد کردن ضربه نظامی به سوریه برای پیچیده کردن نبرد ادلب است تا ارتش سوریه و هم پیمانان آن را در نابودی گروهک های تروریستی تکفیری متوقف سازد.

عملیات آزاد سازی ادلب آخرین مرحله جنگ سوریه است

وی ادامه داد: عملیات آزاد سازی ادلب آخرین مرحله جنگ سوریه است؛ چراکه این منطقه آخرین پایگاه گروهک های تکفیری است، لذا زمانی که این پیروزی حاصل شود، پیروزی سوریه و هم پیمانان آن در جنگ جهانی هفت ساله رقم می خورد و نتایج سیاسی و راهبردی بزرگی برای محور مقاومت خواهد داد.

آزاد سازی ادلب شکست سنگینی برای آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی است

شیخ دعموش تصریح کرد: آزاد سازی ادلب شکست سنگینی برای غربی ها، آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی می باشد؛ چرا که آنها برگ برنده اصلی خود را در مذاکره سیاسی و تحمیل شروط و دیکته ها از دست می دهند و مانع دستیابی آنان به دستاورد های سیاسی و اقتصادی خواهد شد.

شایعه استفاده سوریه از سلاح شیمیایی با هدف حمایت ز گروهک های تروریستی است

وی در بخش دیگر اشاره کرد: شایعه غرب و آمریکا در خصوص استفاده سوریه از سلاح شیمیایی در عملیات نظامی و بزرگ کردن بعد انسانی و ایجاد هراس نسبت به وقوع فاجعه انسانی با هدف حمایت از شهروندان و ابراز نگرانی نسبت به سوری ها انجام نمی گیرد، بلکه هدف آن توجیه دخالت آمریکا، فرانسه و انگلیس در نبرد ادلب برای حمایت از گروهک های تروریستی است.

عضو ارشد حزب الله افزود: پایان جنگ سوریه به نفع لبنان است؛ چراکه پایان این جنگ و نابودی گروهک های تروریستی در ادلب موجب تقویت استقرار سیاسی، امنیتی و اقتصادی لبنان می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha