جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: زمانی که حزب الله برای تشکیل دولت شتاب می کند، به خاطر ترس از تحریم های آمریکا یا تصمیم های دادگاه بین المللی نیست، بلکه به خاطر وطن، درد های مردم و حل مسائل جامعه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: زمانی که حزب الله برای تشکیل دولت شتاب می کند، به خاطر ترس از تحریم های آمریکا یا تصمیم های دادگاه بین المللی نیست، بلکه به خاطر وطن، درد های مردم و حل مسائل جامعه است.

وی اشاره کرد: برخی به دنبال ایجاد مشکل و مقابله با مقاومت هستند، امّا چیزی جز شکست برداشت نخواهند کرد؛ چراکه لبنان بر دشمن اسرائیلی و تکفیری پیروز شده و تسلیم دیکته ها و خواسته های بیگانه نمی شود.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ما در جرود عرسال، قلمون و شرق فرات جنگیدیم و پروژه اسرائیلی تکفیری که همچنان در ادلب پایگاه دارد، نابود کردیم و داعش را در بیابان شرق فرات شکست دادیم.  

شیخ قاووق تاکید کرد: آمریکا به صورت علنی از پایگاه داعش در شرق فرات و پایگاه النصره در ادلب حمایت کرده و با هدف حمایت از آن دو دخالت نظامی می کند.

وی افزود: حضور داعش در بیابان سوریه و جبهه النصره در ادلب خطر بزرگی برای لبنان است، به ویژه که بسیاری از تروریست های تکفیری لبنانی هستند و لبنان باید برای تقویت امنیت و پیروزی های خود باید جنگ ادلب و شرق فرات را به نفع خود پایان داده و پایگاه های تروریست ها را ریشه کن کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha